زرسان‌گلوبال - مشاور تخصصی خرید ملک در بهترین شهر‌های ترکیه

زرسان‌گلوبال - مشاور تخصصی خرید ملک در بهترین شهر‌های ترکیه

مراکز تفریحی استانبول

پارک آکوا کلاب دلفین بزرگترین پارک آبی استانبول است که در سال 2001 افتتاح شد و سالانه گردشگران زیادی به آن سر می زنند. پارک دلفین در منطقه باغچه شهیر قرار دارد.

مراکز تفریحی استانبول

پارک آبی کلاب دلفین (Aqua Club Dolphin)

پارک آکوا کلاب دلفین بزرگترین پارک آبی استانبول است که در سال 2001 افتتاح شد و سالانه گردشگران زیادی به آن سر می زنند. پارک دلفین در منطقه باغچه شهیر قرار دارد. این پارک که یکی از دیدنی های استانبول به شمار می رود، در ماه های گرم سال مراجعه کنندگان زیادی را به خود می بیند. به علت رو باز بودن پارک، زمان فعالیت آن محدود به ماه های گرم سال و بهار و تابستان می شود. بسته به فصل به صورت سالانه از اردیبهشت تا شهریور این پارک باز بوده و قابل استفاده است.

از جمله مراکز دیدنی استانبول پارک آکوا کلاب دلفین، جایگاه هایی برای حمام آفتاب، سرسره شاه کبرا، مخزن سقوط آزاد، استخر موج، استخر کودکان، سرسره های طولانی و استخرهای بزرگ مختلف می باشد که البته جذاب ترین قسمت پارک، بازی با دلفین ها و یا تماشای نمایش آنها می باشد. این نمایش خصوصاً برای کودکان بسیار جذاب است و توصیه می کنیم اگر همراه خانواده به این شهر سفر می کنید کودکان خود را برای بازدید از این جاذبه دیدنی به پارک آبی دلفین ببرید. کلاب دلفین به عنوان یکی از جاهای دیدنی استانبول معرفی شده است که سالهاست طرفداران زیادی دارد.

شهربازی ویالند یا اسفانبول پارک

شهربازی استانبول یا اسفانبول پارک از جذاب ترین جاهای دیدنی استانبول ترکیه است، این شهربازی به شکل دیزنی لند ساخته شده است و جذابیت زیادی برای همه سنین دارد. ویالند یا اسفانبول پارک در زمینی به وسعت 100 هکتار احداث شده و شامل تم پارک، هتل، مراکز خرید، نمایشگاه ها و باغ وحش می شود که هرکدام در نوع خود منحصر به فرد هستند. این تم پارک در سال های اخیر درمیان 10 شهربازی برتر دنیا قرار گرفته است و 24 میلیون نفر از آن بازدید کرده اند. این آمار هر ساله رو به افزایش است.

شهربازی ویالند شامل وسایل هیجان انگیز زیادی است؛ ازجمله این سرگرمی ها می توان به ترن هوایی آبی اشاره کرد که ترکیبی است از ترن هوایی و آبشار طبیعی است، رولرکستر خانوادگی، رفتینگ در رودخانه و آبشار وحشی به طول 700 متر، تونل وحشت، کینگ کونگ 15 متری!، بولینگ، شهر کودکان، تفریحات هیجان انگیز دیگر که تعداد آنها کم نیست، بعضی از قسمت های دیگر پارک هستند. از دیگر قسمت های ویالند استانبول باغ وحش آن است؛ این باغ وحش با 100 گونه جانوری که بعضی از آنها نیز در معرض انقراض هستند پذیرای بازدید کنندگان است و شامل خزندگان، پرندگان، آبزیان و بندپایان می شود. بخش دیگر از این تم پارک که می توان به آن اشاره کرد، هتل لوکس 4 ستاره ای است که در پارک احداث شده است.

این هتل دارای امکانات روز دنیا بوده و جذابیت آن، مکان قرارگیری آن است و برای افرادی که دوست دارند در نزدیکی یکی از اماکن تفریحی و جاهای دیدنی استانبول اقامت داشته باشند مناسب است. ویالند از جاهای دیدنی استانبول در شب است.

آکواریوم استانبول (istanbul aquarium)

آکواریوم استانبول از جذاب ترین جاهای دیدنی استانبول است، این جاذبه به بزرگترین آکواریوم موضوعی جهان شهرت دارد و محیط زیست 17 منطقه از دریاها و اقیانوس های جهان را بازسازی کرده است. بازدید از آن می تواند شما را با بسیاری از شگفتی های زیر آب آشنا کند. آکواریوم این شهر دارای 1500 گونه مختلف از ماهی ها و آبزیان است، از پنگوئن جنتو و مارماهی خالدار گرفته تا کوسه ببری و قورباغه سمی فانتازمال و بسیاری از جانوران شگفت انگیز دیگر. از سرگرمی هایی که داخل آکواریوم می توان تجربه کرد، می شود غواصی با کوسه ها، غذا دادن به ماهی ها و کوسه ها، برگزاری جشن های تولد و عروسی در سالن شیشه ای، خرید سوغاتی از فروشگاه را نام برد.

پارک ژوراسیک (Jurassic Land)

پارک ژوراسیک استانبول از جاهای دیدنی استانبول و بزرگترین پارک ژوراسیک اروپا است که در مساحت 10,000 متر مربع ساخته شده و شامل 70 دایناسور متحرک است. در ژوراسیک پارک افراد همراه با سرگرمی هایی مانند نمایشگاه و آزمایشگاه، درباره زندگی دایناسورها آموزش می بینند و شگفتی های زندگی آنها را خواهند شناخت. علاوه بر پارک ژوراسیک که شامل دایناسورهای مختلف می شود در این محدوده یک موزه شامل استخوان های کشف شده از دایناسورها در استانبول بر پا شده است. جالب ترین بخش ژوراسیک لند می تواند سینمای 4 بعدی آن باشد که با 6 فیلم مختلف، هیجان دنیای دایناسورها را برای انسان ها بازسازی می کند و یک ابزار ویژه برای کشف دنیای دایناسورها است. همچنین یک مرکز خرید در پارک وجود دارد که کتاب های مرجع و لوازم مربوط به دایناسورها (!) و… در آن به فروش می رسد.

پیام بگذارید

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)